Xitthez

wishing an everlasting summer
Enlighten Me - Grouplove

虽然说翻译有几处怪怪的,但是我仍然贴上来了


Let's call it quits and see what the future holds
那我们就此一刀两断看看未来会怎样
Been here before yeah but just went down this road
我沿着路一直走下去,随处可见我们点滴的回忆
Long time to feel young short time to get old
青春被放肆挥霍,转瞬便消逝不见
I was holding onto something knowing you would just
我紧攥着信震惊于你
Let me go
绝我而去
Yeah I was holding onto something knowing
我紧攥着信失望于你
You would just let me go
放我离开
I love it when I get high hate it when it gets cold
我沉溺于磕嗨的感觉可忍受不了之后强烈的空虚
And this crashing is a blessing if you know
你知道吗这打击也是种祝福
How the truth is told
我是如何得知的真相
But I don't feel my life is real
这一定不是真的
I'm on the fence with common sense
我无法与你感同身受
The tendancy of time is to never understanding
永远理解不了时间将推着我们去何方
The lesson of my life is to never comprehending
这给了我教训,不要试图理解
No matter how much you spent trying to plan it
无论你花多少时间去计划
Or maybe on my deathbed I'll finally get an answer
也许在我临终前会得到答案吧
Yeah maybe on my deathbed I'll finally get an answer
没错我最终会知道答案的
Tell me why it's always been this way
告诉我为什么总是这样
And this crashing is a blessing if you know
你知道吗这打击也是种祝福
What you want to say
你还要对我说些什么吗
But I don't feel my life is real
我觉得这一切都是虚幻的
I'm on the fence with common sense
我无法与你感同身受
Won't you enlighten me
你不打算开导我吗
Won't you just set me free
你不会真的就这样放我走吧

评论

热度(3)