Xitthez

wishing an everlasting summer
Landscapes - Talos


Oh, devil, hide amongst the reeds in water
情爱之魔 掩藏于水中芦苇间
Bodies under me when you held the rope
身体交织之下 你牵起了绳索
You let go and I fall, you have it all
你放任 我深陷 你掌控了一切
Snapped together in your landscape
齐堕进你的良辰美景
We are heat stains
你我犹如炽热的斑痕
Magnetized by the night, light as a feather
被夜色吸引 如鸿毛轻飘
I would suffer for your landscape
我愿承受痛楚换取你的良辰美景
In the moon haze
在月色微茫之夜
All that's left are bloodlines
留下命脉
Snapped together in your landscape
齐堕进你的良辰美景
We are heat stains
你我犹如炽热的斑痕
Magnetized by the night, light as a feather
被夜色吸引 如鸿毛轻飘
I would suffer for your landscape In the moon haze
我愿以痛楚换取你的良辰美景 在月色微茫之夜
All that's left are bloodlines
留下命脉
Oh, devil, hide amongst the leaves in water
情爱之魔 掩藏于水中芦苇间
Bleaches over me, when you held me close
将我吞噬 当你拥我入怀
Did you die when I spoke, you had it all
在我轻唤时 你是否已消磨殆尽 一切尽收囊中
Snapped together in your landscape
齐堕进你的良辰美景

评论

热度(4)