Xitthez

wishing an everlasting summer
Sucker For Pain - Lil Wayne/Wiz Khalifa/Imagine Dragons/Logic/Ty Dolla $ign/X Ambassadors

I torture you
我已对你的游戏驯服下跪
I'm just a sucker for pain
这痛楚让我欢欣沉醉
I wanna chain you up
我要让你再离不开
I wanna tie you down
要把你紧紧捆绑
I'm just a sucker for pain
我只是渴望折磨的鬼
I'm a sucker for pain
我享受这痛苦的滋味
I got the squad tatted on me from my neck to my ankles
我从脖子到脚踝都纹着小队的文身
Pressure from the man got us all in rebellion
这社会带来太多压力 是时候反抗了
We gon' go to war, yeah, without failure
我们需要一场战争 必胜之战
Do it for the fam, dog, ten toes down, dog
为你忠于的一切 全力以赴
Love and the loyalty that's what we stand for
爱与忠诚 我们为之斗争到底
Alienated by society, all this pressure give me anxiety
被社会边缘到无处可去 这压力让我无比焦虑
Walk slow through the fire
缓步从火上踏过
Like, who gon' try us?
谁会管我们死活?
Feeling the world go against us
如果全世界都将我们放逐
So we put the world on our shoulders
那就把拯救世界扛在肩上
I torture you
感受我的折磨
Take my hand through the flames
让我手 尝尝火的滋味
I torture you
我摧残你
I'm a slave to your games
我已对你的游戏驯服下跪
I'm just a sucker for pain
这痛楚让我欢欣沉醉
I wanna chain you up
我要让你再离不开
I wanna tie you down
要把你紧紧捆绑
I'm just a sucker for pain
我只是享受痛苦的滋味
I been at it with my homies
我们哥几个正在准备
it don't matter, you don't know m
你不认识我 我不介意
I been rollin' with my team, we the illest on the scene
我坚持团队出没 我们就是最严重的恶疾
I been riding 'round the city with my squad
我们小队把这城市溜个遍
I been riding 'round the city with my squad
我们小队把这城市耍个天翻
We just posted, getting crazy, living like this is so amazing
我们肆意嚣张 疯魔癫狂 这么活着不要太爽
Hold up take a step back, when we roll up, cause I know what
退一步 等一下 你知道的 等我们一起出场
We been loyal, we been fam, we the ones you trust in
我们忠于彼此 组成一家 我们就是你托付信任的人
Won't hesitate to go straight to your head like a concussion
不要犹豫 像枪口喷向额头的冲击
I know I been bustin', no discussion for my family
我知道自己太忙 没和家人商量
No hesitation, through my scope I see my enemy
绝不手软 敌人出现在准星之中
Like what's up? Hold up, we finna re-load up
怎么了 站住 我们终于火力就位
Yes I re-load up, I know what up, I know what up
是的 弹已上膛 一切尽在掌握 尽在掌握
I torture you
感受我的折磨
Take my hand through the flames
让我手 尝尝火的滋味
I torture you
我摧残你
I'm a slave to your games
我已对你的游戏驯服下跪
I'm just a sucker for pain
我折服于痛苦之威
I wanna chain you up
我要让你再离不开
I wanna tie you down
要把你紧紧捆绑
I'm just a sucker for pain
我只是享受痛苦的滋味
I'm devoted to destruction
我愿为毁灭献身
A full dosage of detrimental dysfunction
一剂混乱崩溃的凶猛毒药
I'm dying slow but the devil tryna rush me
我正缓慢衰竭 可邪恶要我加速毁灭
See I'm a fool for pain, I'm a dummy
我是痛苦的上瘾者 无可救药
Might cut my head off right after I slit my throat
我会割开自己喉咙之后再把自己斩首
Tongue kiss a shark, got jealous bitches up in the boat
舌吻鲨鱼 让同船的女人们嫉妒去吧
Eating peanut butter and jelly fishes on toast
吐司都抹上花生酱和鱼肉酱
And if I get stung I get stoked, might choke
要是过敏烧灼 咳到窒息
Like I chewed a chunk of charcoal
像是嚼着一大块火炭
Naked in the North Pole
在北极赤裸
That's why my heart cold, full of sorrow, the lost soul
所以我心脏冰冷 满是忧愁 灵魂迷茫
And only Lord knows when I'm coming to the crossroads
只有上帝知道我在人生的路口
So I don't fear shit but tomorrow
无所畏惧 只怕未未知的明天
And I'm a sucker for pain, it ain't nothing but pain
这痛楚让我欢欣沉醉 只要这苦痛的陶醉
You just fuckin' complain, you ain't tough as you claim
你刚还抱怨着痛苦 你也没说的这么坚强
Just stay up in your lane, just don't fuck with Lil Wayne
别总是多管闲事 离我Lil Wayne远点
I'mma jump from a plane or stand in front of a train
我要从飞机上跳下 或是迎头冲向火车
Cause I'm a sucker for pain
我已向折磨膜拜下跪
Used to doing bad, now we feel like we just now getting it
原来糟糕的生活 终于才开始迸发颜色
Ain't got no other way so we started and finished it
没有其他选择 那就把一切终结
No pain, no gain
没痛苦 就没收获
Never stand down, made our own way
永不松懈 闯出自己的路
Never going slow, we pick up the pace
不会放慢脚步 不断加快速度
This is what we wanted from a young age
这就是我们年轻的向往
No emotion, that's what business is
没有感情 只有冰冷交易
Lord have mercy on the witnesses
上帝会宽恕目击者(我们不会)
I torture you
感受我的折磨
Take my hand through the flames
让我手 尝尝灼烧滋味
I torture you
我摧残你
I'm just a sucker for pain
我需要这剧痛的安慰
More pain
更多痛苦
Got me begging, begging, begging, begging, begging
我乞求 乞求 乞求 乞求 乞求
For more pain
要更多折磨
Got me begging, begging, begging, begging, begging
让我渴望 渴望 渴望 渴望 渴望
For more pain
更多痛苦
Got me begging, begging, begging, begging, begging
我乞求 乞求 乞求 乞求 乞求
For more pain
要更多折磨
Got me begging
让我渴望

换行换的我手都残了…请一定要看歌词啊😂

评论

热度(2)