Xitthez

wishing an everlasting summer
Demons - Boyce Avenue

When the days are cold
当暗无天日
And the cards all fold
当希望落空
And the saints we see
我们看见的圣人们啊
Are all made of gold
熠熠闪光
When your dreams all fail
当梦想沦落
And the ones we hail
我们为之欢呼的人啊
Are the worst of all
十恶不赦
And the blood's run stale
热血腐朽,不再奔腾
I want to hide the truth
我多想隐藏这真相
I want to shelter you
帮你构筑虚拟的天堂
But with the beast inside
但内心的那个猛兽
There's nowhere we can hide
让我们无处可逃
No matter what we breed
不管我们以何为食
We still are made of greed
贪念是我们的本质
This is my kingdom come
我的欲望王国已经来势汹汹
This is my kingdom come
我的欲望王国已经来势汹汹
When you feel my heat
当你感受到我的炽热
Look into my eyes
请凝视我的双眸
It's where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔
It's where my demons hide
那里藏着我内心的恶魔

喜欢这唱到人心里的女声。翻唱得味道很好

评论

热度(1)