Xitthez

wishing an everlasting summer
Chasing Hearts (Radio Edit) - Laura Zocca

评论还没过百!喜欢的去抢前排吧,甜丝丝的

Oh won't you stay with me darlin'
哦不你留下来陪我亲爱的
I've been out in the cold
我被冷落
I went away trying to find a heart
我去试图找到一个心
I could hold
我可以拿
But I've been lonely,so give me something tonight
但是我一直孤独,所以今晚给我一些
Oh won't you stay with my darlin',we could feel alright
哦你不陪我的亲爱的,我们可以感觉好了
I know that I have made mistakes
我知道我犯了错误
I've been the cause of a heartbreak
我已经心碎的原因
I know that I am hard to love
我知道我努力去爱
That's why I'd never ask for much
这就是为什么我从来没有要求太多
I've been told that I trust more than I should
我被告知,我相信我应该
Still I close my eyes, and say that you could
我闭上眼睛,说你可以

评论

热度(2)